Söndag morgon

Klockan är snart halv sju. Dottern har åkt till jobbet och hundarna sover efter tidig kissrunda. Har varit uppe sen kvart i fem pga den jäkla värken i höfterna. Blir snart tokig eller heligt förbannad. När man inte ens kan ligga ner för att det gör så ont, då är det skit. Men det skall väl vara så för gamla tanter. I dag skall det bli liten loppisrunda hos "pojkarna " som LM säger. Dottern jobbar till tolv så det kanske hinns med. Länge sedan jag var där.
Just nu är frågan om jag skall lägga mig en stund till eller börja plocka. Blir så seg om jag somnar om så det får nog bli det sistnämnda. Har disk kvar sen i går som jag skall få undan. Återkommer väl under dagen.

Kommentarer
Postat av: Askdaniela

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-03-22 @ 12:56:01
URL: http://askdaniela.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0