Tidig lördagmorgon

Har varit uppe en timme drygt. Vaknade med jävlevärk i höfterna. Nu har jag i alla fall druckit kaffe och ätit en macka samt tagit min medicin + värktabletter. Värken skulle bli bättre?? när jag började gå mer, enligt läkaren. Skulle det bli bättre värk eller skulle den försvinna? Får bara mer och mer ont i höfterna. Ont när jag ligger ner till och med. Har inte varit så förut. Ryggen maler på som förut. Det klarar jag, något så när. Men värken i höfterna börjar bli jobbigt. Det blev lite morgongnäll. Skall strax gå ut med hundarna, tänkte jag. Innan Berga vaknar.
Hyresvärden med fru kom i går eftermiddag. Igen. Verkar lite konstigt. Kommer på fredagen och åker på lördagen. Får se hur länge dom stannar denna gången. Kan dom ju ta och skotta undan lite snö, skaffa sand och fylla på med lite rengöringsgrejer och lampor. Tycker faktiskt inte att det är vi som skall stå för det.
Nu skall jag sätta på mig skor och ta ut småskitarna. Återkommer kanske under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0