Torsdag morgon

Har varit en jävlenatt. Somnade runt elva och vaknade klockan tre. Efter toabesök blev det några Panodil + tryptisar. Hjälpte inte ett skit. Låg och snurrade, hade ont i fötterna och kunde inte somna om. Men skam den som ger sig. Det gjorde jag. Halv sju. Så nu har jag fått mitt kaffe och min medicin. Väntar på att Apoteket skall öppna så jag får mina värktabletter, som nu är totalt slut. Blir lite problem att få ut bilen, som är totalt insnöad. Vägen utanför är plogad och fin i alla fall. Idag blir det väl inte så mycket gjort innan jag fått ordning på kroppen. Nu är det först kissrunda med hundarna som är det mest akuta. Än så länge sover dom små grisarna. Men det kan fort ändra sig. Blir dock bara ut på gården. Där försvinner dom i snön. Så mycket snö och så små hundar. Ser inte om dom står eller sitter. Är nog lite svårt att lyfta benet och kissa om man står i snö över magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0