I dag skiner solen igen



Och min osynliga katt har blivit synlig och sträcker ut sig i solen.
Skönt med regnet igår. Behövdes för att gräsmattan skall växa. I dag blir det väl inget speciellt. Storstädning i går så allt är rent och fint. Ja, utom fönstren då förstås. Fulla med frömjöl och snart ogenomskinliga igen. Min värk håller i sig. Det är något man kan lita på i alla fall. Vet inte om jag skall ringa min läkare eller vänta till sommaren är slut. Skulle inte vara helt fel med en ny magnetröntgen. Är över tio år sedan jag gjorde den förra och mycket har nog ändrats. Min doktor tyckte jag skulle ut och gå mer så skulle jag bli bättre. Nu har jag varit ute och travat i flera månader. Blir det bättre? Nej, inte alls. Snarare tvärtom, eftersom jag inte ens kan ligga ner utan att höfterna gör ONT.. Skall det vara så? Inte roligt alls. Slut på gnäll för i dag. Hundarna börjar vakna så det börjar bli dags för kissutflykt. En kopp kaffe innan dess kanske. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ser så skönt ut, katten njuter nog i värmen!

Trevlig midsommar/Annika

2010-06-24 @ 11:11:04
URL: http://svartahusets.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0