Thore Skogman look-a-like



Kan man vara mer lik Thore Skogman än så här? Minsta barnbarnet utsläppt på grönbete. Sjutton vad dom växer när man inte ser dom så ofta.
Här har varit svår skrivkramp. Dagarna har rullat på som vanligt. Med gnäll, mediciner och värktabletter. Huliganhundarna har varit här se´n förra helgen. Dottern har kammat dom med furminatorn varenda dag. Men dom fäller fortfarande helt kopiöst. Alla fyra hundarna har fått ett midsommarbad. Dom små i badkaret och dom stora i källaren. Så nu kan dom dansa kring midsommarstången utan att skämmas.
Äldste sonen flyttar in i lägenheten mitt emot, nu i helgen. I dag skulle han visst städa därinne.
Midsommarhelgen går annars i lugnets tecken för min del. Dottern jobbar till fyra, så kanske det blir lite grillat när hon kommer hem.
I går var LM här och hämtade åtta lasagne, som hon beställt. Blev dryga en och en halvtimme med kaffe och struntprat. Helt tom i skallen när hon gått. Blir så intensivt när hon är här. Men vila en stund är det som vanligt inte tal om. Rambo har kommit på att han kan använda mig till studsmatta/e. Så efter fjärde hoppet brukar jag ge mig och gå upp.
Nu blir det i alla fall lite mer kaffe, innan hundarna ska rastas. Återkommer kanske senare, annars Glad midsommar.

Kommentarer
Postat av: Hugoragna

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-01-06 @ 20:14:59
URL: http://hugoragna.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0