23 mars



Huliganerna har återvänt. Kom samtidigt som sin husse och LM, i går. Vet inte om dom kom från samma ställe, men det tror jag väl inte. Lillemor hade med sig ett par byxor jag skall lägga upp. Så det blir antagligen dagens jobb. Har också en hög handukar och badlakan som skall renoveras. Hanken har lossnat på en del och på andra fattas den helt. Något irriterande när man skall hänga upp det på hängaren. Men i dag skall jag gå igenom alla.
Tog fram högrev i går så idag blir det kalops med potatis och heminlagda rödbetor. Smaskens. Måste också ta mig ner till affären och fylla på mjölk- och brödförrådet. Hade tänkt baka men risken är stor att det blir ludna bullar. Är ju en del hundhår som flyger runt. Nu ska jag i alla fall klä på mig och ta ut småhundarna. Dom stora lyssnar inte på mig så dom får sonen ta. Men först kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0