Lördag morgon 13 mars

Uppe halv fem. Färdigsoven känns det som. Dottern har åkt till jobbet och tagit bror och huliganhundar med sig. Småhundarna har varit ute på tidig kissrunda och nu har dom krupit ner i sängen igen. Har varit lite rörigt den här veckan, med sovgäster och stora hundar. Har i alla fall mailat på en lägenhet till, också marklägenhet. Så nu är det bara att vänta. Har inte hört något från första hyresvärden. Blir ju lite otålig och vill kolla, helst i går. Men får väl hi mig en vecka i alla fall.
I dag blir det väl inte så mycket gjort. Dammsuga upp en laddning hundhår och plocka lite i vanlig ordning. Nu skall jag peta i mig min medicin och äta frukost. Lösa lite korsord kanske. Återkommer troligtvis.























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0