Måndag 22 mars

Ja, så var det ny vecka. I går kväll regnade det och i dag är det minusgrader. Dottern har åkt till jobbet. Som vanligt tog hon ut hundarna innan hon for iväg. I dag var det extra bra eftersom höfterna inte alls vill följa med dit jag ska. Känner mig väldigt "gnisslig" i både rygg och höfter. Har i alla fall fått i mig medicin och värktabletter + kaffe och macka förstås. Hundarna fortsätter sin skönhetssömn och jag måste få igång rörelseapparaten. Klockan tio kommer LM med ett par byxor jag skall lägga upp. Skulle ha bakat hennes bullar i går men både huvud och kropp skrek NEEEJ!! Hon fyller ju inte förrän 5 april, så det är ju inte såå akut. Däremot fyller mitt barnbarn Saga 7 år i dag. Grattis på födelsedagen Saga.
I dag blir det väl det vanliga plocket och kisspromenader med hundarna. Var förresten på Karlsson i lördags. Dom hade jättefina hund- och kattmatsburkar enl. reklambladet vi fick. Jotack. Så dyra som dom var har jag hellre hundmaten i ett plastspann. Djuren ser i alla fall ingen skillnad. Nu blir det en kopp kaffe till innan jag kör i gång. Ha en bra dag. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Jag har spanat på dom "burkarna" men tycker dom verkligen är dyra...faktiskt..löjligt dyra. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0