Ny vecka 13

Måndag igen och ny vecka. Helgen var stimmig så det blev inte mer skrivet. Sonen kom med huliganerna. Åkte och serverade på Oskarsgalan i stan och lämnade hundarna hos mig. Hu, men det gick bra faktiskt. Lillemor fick i alla fall sina bullar och upplagda byxor och jag fick några påsar bullar i frysen. I går var det en liten Karlssonsväng och in till Konsum och beställde en dammsugare. Lagade middag, kycklinggratäng, vilade middag och diskade. Dottern tvättade och sen for hon in till stan. Gick och la mig runt halv elva och sov till klockan sex  morse.
Nu har jag i alla fall medicinerat och fått i mig frukost. Varit ute med alla hundarna och mailat vårdcentralen om nya recept. Nu blir det väl inte något särskilt på en stund. Lite mer kaffe. Skulle väl, som Annacarin, ta bort insynsskydden på fönstren, men har så´n tur så det regnar i dag. Skönt när vårsolen börjar lysa men inte lika kul när man ser allt damm överallt. Får väl bli en rejäl genomgång någon dag. Kanske inte räcker med en dag förresten. Blir nog två eller tre. Minst. Förstår inte var allt dammet kommer i från. Nu blir det kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0