Radiolördag

Smartkortsfel på Boxern igen, så nu blir det radiolyssnande på förmddagen. Är väldigt sällan jag har radion på. Bara det inte blir lady Gaga eller vad hon heter. Får psykbryt av hennes musik.
Nu har jag i alla fall bäddat, plockat undan efter veckans nattgäst, duschat och klätt på mig. Skall snart ta ut småhundarna och hämta upp frallebullarna i brevlådan. Kom på det alldeles nyss. Tur jag inte hunnit äta något på morgonen. Har gått och funderat på middagsmat, men inspirationen är som bortblåst. Kanske får ta en sväng ner till Konsum eller så blir det hämtpizza. Ingen storfavorit, men i nödfall får det väl gå.
Är så lugnt och tyst, när storhundarna har åkt. Dom är ju så STORA och i vägen överallt. Följer efter mig överallt. Till och med på toa. Men det har dom gjort sen dom var små.
Nä, nu blir det brevlådan. Återkommer under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0