Söndag 21 mars

Regn och plusgrader. Tar mycket på, snön men så skitigt det blir utanför. Har varit uppe se´n klockan sex. Lite trött och slö. Såg, nästan hela, "Den gröna milen", i går kväll. Så jag kom inte i säng min vanliga sovtid. Film jag sett många gånger men den är såå bra.
Hundarna har i alla fall varit ute, fast det regnar. Men fort gick det. Vita avskyr regn. Två koppar kaffe och två ostmackor är intagna + medicin, så klart. Vet inte om det blir något speciellt i dag. Kan nog inte få skjuts någonstans ändå. Dottern var ute i går kväll. Kom antagligen hem med nattbussen. Så det blir nog långsov i dag. Har letat fram garn till en tröja till minsta barnbarnet. Fyller ju 1 år i april. Blir ingen resa upp. För långt för mig. Kanske kunde dom tänka sig att flytta lite närmare. Målilla kanske. Eller Vetlanda.
Nu är det dags för kaffepåfyllning. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0