Söndag 7 mars

Vaknade, inte pigg och utvilad, kvart i sex av att dottern kom intjoande och undrade om jag beställt kakor ?????
Hon tar ut hundarna innan hon åker till jobbet och ute på trappen stod fyra paket kakor prydligt uppradade i en hög. Kransekager och struwor med kanel. Definitivt inga favoriter och ingenting som jag skulle äta, även om jag inte haft diabetes. Så det kan defintivt inte ha varit kaffegäster, som skulle till mig. Dessutom var ett paket öppnat och några kakor kort och ett paket var mest bara smulor. Vi låser ytterdörren klockan tio, så vill någon komma hit senare måste dom ringa, så någon får komma ner och öppna. Är det någon som saknar fyra kakpaket så vet ni var dom finns.
Natten har varit lugn. Sov ända tills jag vaknade. Eller blev väckt. Nu har jag ätit frukost och tagit min medicin. Skall klä mig om en stund och ta ut hundarna. Just nu sover dom. Nerkrupna under täcket. Tio grader kallt ute. Turligt nog blåser det inte. Inget av fönstren går att stänga ordentligt så när det blåser, som det har gjort ett par dagar, är det gendrag i hela lägenheten. Inte undra på att jag är lite småförkyld hela vintern. Eller kan det vara svartmöglet i badrummet, jag inte tål. Skall ringa om lägenhet i morgon.
Nu är det i alla fall dags för lite kläder och kissrunda för hundarna. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Annacarin

Det låter som en JÄTTEBRA idé att försöka få tag på en annan lägenhet. Annacarin

2010-03-07 @ 09:18:12
URL: http://Westrahult.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0