Söndag igen

Så har snart halva mars runnit  väg. På lördag fyller minsta barnet 25. Helt sanslöst. I dag blir det väl som vanligt, inget speciellt. Gårdagen avslutades i slöhetens tecken. Åkte till Högsby, när dottern kom från jobbet. Behövde få hem lite frukt och grönt. Tog med oss pizza när vi åkte hem. Sen blev det bara slöande. Kollade lite på Melodifestivalen, som jag inte gjort på mååånga år. Det var ungefär som -98, bara skit och fel låt vann. Men så är det ju alltid.
Skall försöka sätta i gång med mitt skåpröj i dag eller i morgon. Spelar ingen roll hur många gånger man rensar skåpen, på allt man inte behöver eller använder. Snart är det lika fullt igen. När jag rensade i källaren, stod det grejer som jag inte ens saknat på åtta år. Vad sjutton skall man med så´nt till. Tippen, Kupan och Emmaus är vad som gäller den närmaste tiden. Men nu är det kaffe som står närmast på dagordningen. Sen börjar plocket. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0