1 mars 08.02

Har varit uppe se´n halv sju. Medicin + kissrunda med hundarna medan kaffet bubblade klart. Som vanligt var dom jäkligt nödbedda, när jag sa att vi skulle gå ut. Morgontrötta, som sagt, och dessutom regnar det. Ingen särskilt bra kombination för två soffpotatisar. Nä, nu var jag lite orättvis. Rambo är ingen soffpotatis. Bara tidigt på morgonen och så på kvällen. Resten av dagen går i 120.
I dag blir det en resa till Högsby. Veckans mammarastning. Dottern skall till vårdcentralen och jag tänkte passa på att handla lite.
Gårdagen rullade på i sakta mak. Hade ett lååångt telefonsamtal med L. Rastade hundarna (som vanligt), lagade middag (som vanligt) och kollade på TV (som vanligt). Alltså en helt vanlig dag. Dagen, i dag, bjuder väl heller inte på några större överaskningar. Inte vad jag vet nu i alla fall. Fy så tråkigt det låter. Nu blir det i alla fall mer kaffe, innan jag bäddar och klär på mig. Återkommer. Nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0