Mina soffpotatisar



Måndag morgon. Vaknade halv fem. Märkligt. Sovklar i alla fall. Medicin och kaffe och hundarna rastade. Storhundarna kom tillbaks i går kväll. Slut på friden. Zacke är som ett plåster. Följer mig överallt. Gårdagen tillbringade jag och småhundarna framför TV:n. En promenad till affären och en promenad bara för promenerandet.  Håller på att "gåträna" dom. Lite knöligt med två hundar + rollator. Men dom lär sig fort.
I dag blir det väl inte så mycket gjort. Har gått runt med sprayflaska, laddad med ättikssprit och vatten. Sprayat där Rambo brukar revirmarkera. Fick tips om att detta skulle funka. I alla fall värt att pröva. Är det någon som vet andra metoder, tar jag tacksamt emot alla råd jag kan få.
Det enda som händer i dag är väl lite plock och dammsugning. Skall försöka få upp säcken med blomjord så jag kan plantera om lite växter innan dom spränger krukorna. Nu, kaffe.

Kommentarer
Postat av: Annacarin

Hej. På min sida har jag en länk till en kvinna i norra Sverige som syr "skvättskydd" till hundar. Jag fixade två till min kompis dvärgschnauzrar och de är genialiska. Det bästa med dem är faktiskt inte att det inte kommer något kiss på möblerna när hunden lyfter på benet, utan att de faktiskt inte lyfter på benet alls när de har skyddet på. De lär sig supersnabbt att det blir äckligt om man kissar med det på. Rekommenderas. Annacarin

2010-05-17 @ 20:14:30
URL: http://Westrahult.dinstudio.se
Postat av: Svenkristina

Great work,webmaster,nice design!

2011-06-14 @ 12:54:55
URL: http://svenkristina.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0