Solen skiner

Inte ute, men här inne. Sonen tog med sig storhundarna och åkte med dottern, som skall jobba, in till stan. Så nu är här soligt värre. Skall passa på att inte göra så värst mycket i dag. Lägga upp ett par jobbarbyxor till dottern och ett par rumsgardiner till mig. Det blir nog allt. Ja dammsuga och torka golv i hall och kök, men det tillhör de dagliga sysslorna.
Sömnen har varit lika knasig hela veckan. Måste vara vädret som gör att jag har så jäkla ont. Får börja dagen med tre Tiparol + två Panodil, för att överhuvudtaget ta mig runt. Sen tar jag inte mer än en åt gången, var tredje timme ungefär, för att avsluta med Tramadol Retard för natten. Panodilen skall jag ha som grund, fyra gånger om dagen. Det är mycket med det tekniska som man inte förstår. Blir ingen matlagning i dag heller. Har fryst in portionsförpackningar, som jag kan ta fram när jag inte behöver, eller känner för, att laga mat. Småhundarna ligger och sover. Blir också lite sega av vädret. Nu skall jag plocka fram symaskinen och sätta igång. Återkommer. Kanske under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0