Timmen är sen.

Klockan är tio i två och jag har varit vaken en dryg timme. Tycker inte om, dom här hackade nätterna. Grinig och tjurig blir jag.  Fy för mig!!!! Hundarna sover i alla fall än så länge. Själv är jag i valet och kvalet om jag ska köra i gång perkulatorn, eller försöka somna om. För tillfället lutar det åt det sistnämnda. Hade städdag i går. Dottern tog bort insynsskyddet på fönstren i kök och vardagsrum. Hann precis bli klar innan ovädret ramlade in. Vilket väder!!!
Världens åska och störtregn. Tur att det inte var mitt i natten. Kan åska hur mycket det vill. Mitt på dagen alltså. Nätterna är en helt annan histora, som jag inte alls gillar. Sommarens första åskväder. Inte särskilt omtyckt av någon. Till och med elen gick. Då är det illa.
Nu ska jag försöka knoppa in en stund till. Hörs framåt dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0