Torsdagmorgon med ont, ont ont

Gårdagen blev en tvätt- och städdag. Sonen dök inte upp utan kommer i dag eller i morgon. Däremot dök hyresvärden med fru upp och krånglade till allt. Kan ju inte ha fyra hundar lösa när dom är här och gå med fyra hundar i koppel är definitivt omöjligt. Speciellt om jag ska ha rollatorn också. Fick ringa äldste sonen i går kväll och tala om att vi fått problem. Så han dyker upp efter jobbet i dag. Bästa vore om han kunde skaffa dagmatte/husse. Jag har för ont för att klara ut det här. Var därför jag inte kunde behålla Lennart.
Vaknade halv sex i morse med världens värk i höfterna. Nu börjar värktabletterna ta udden av det värsta men ont gör det fortfarande. Skall samla ihop mig så jag kan ta ut hundarna. Skulle egentligen ringa min läkare och få en tid för den här värken i höfterna som bara blir värre och värre. Men hon kommer alltid på en massa andra sjukdomar, som jag inte har. Sist var det KOL, som jag definitivt inte har. Så länge det går att hantera låter jag det vara. Pratades om operation för några besök sedan. Höfterna går att operera, men inte ryggen. Så jag väntar nog ett tag och ser vad som händer. Nu skall jag ta en kopp kaffe till och se om det går att få på sig kläder och gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0