Fredag

Hade förberett för fönsterputs och gardinbyte. Men givetvis blev dottern inringd på jobb, så det får bli en annan dag. Ringt vårdcentralen om mina värktabletter. Diskussion om byte av värktabletter. Fattar inte varför det ska bytas nå´t som fungerar bra. Nu kunde det inte skrivas ut något förrän på måndag.
Annars går morgonen i snigelfart. Efter tre vändor uppe i natt, är jag mer än mycket seg. Fått på mig kläder men det är väl också allt. Var lika seg i går men det berodde på helt andra saker. LM kom upp, helt utan förvarning. Hade varit på Konsum och köpt korv, till hundarna och katterna, som hon var tvungen att lämna upp. Och så var det ju allmän översyn av lägenheten, så jag inte köpt något, utan att tala om det för henne. Hon är ju väldigt snäll men fruktansvärt jobbig, om man inte är förberedd och har ställt om hjärncellerna.
Nu skall jag i alla fall bädda och plocka färdigt innan jag lagar middag. Återkommer nog under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0