Fredag????

Har varit helt fel med veckodagarna, när det gäller vilken dag det har varit. Började i lördags när jag var säker på att det var söndag. Och se´n har det bara rullat på. Senil? jag? Tror jag väl inte. Nu har jag i alla fall dubbelkollat så det verkligen är fredag. Har bäddat och dammsugit. Zacke och Lennart var här inne i går kväll och då blir det drivor med hundhår. Har förberett för middag. Blir makaronipudding i dag. Varför heter det makaroni och inte makaron? I morgon blir det en ny sväng in till IKEA och Citygross. Men se´n får det nog räcka för i år. Hmmm.
Äldste sonen ska ha dottern här i helgen, så han får fixa mat till vi kommer hem och passa småkrypen. Barnbarnet skulle ta med sig sin hamster. Mums för katterna. Nej, tror inte att det är någon risk. Hade ju råttuppfödning förut. Mat till näst äldste sonens ormar. Hade nog ett femtiotal när det var som mest. Ingen av katterna var ens i närheten av burarna. Som tur var la han ner ormverksamheten.
Efter middagen blir det en vända in till Högsby. Frysen behöver fyllas på. Liksom potatis och rotfruktförrådet. Blir nog mycket handlat på Citygross också. Nu är det dags för lite eftermiddagskaffe. Sen en snabbdusch. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0