Höst

Jaha, så idag är det 1 september. Känns verkligen också. Ingen sommarvärme precis. Var bara 6 plusgrader här på morgonen. Vilket, i och för sig, är skönt. Gillar ju inte när det är för varmt. Nu kan jag nog börj,a med att plocka bort alla fläktar, som gått i stort sett, dygnet runt, hela sommaren.
Har väl inte hänt något speciellt, sedan förra inlägget. Dagarna travar på, som vanligt. I lördags var i alla fall mitt yngsta barn och jag, till Kalmar. Är några år sedan jag var där. Det blev IKEA, Rusta och CityGross. Fick tag på det jag ville ha, på IKEA. Röd ryamatta till jul, som närmar sig ganska fort, trappstege, så jag slipper balansera på köksstolar, när jag skall hämta ner något ur köksskåpen. Lite annat blev det också. CityGross var för stort för mig och Rusta mindre än förväntat. Men handlade lite på bägge ställena. Blir nog en vända in nästa månad också. Trots att jag fick lida, både söndag, måndag och halva tisdag, för allt travande. Blev ju faktiskt några timmar.
Har haft värk i vänster ben och höft i några veckor. Ger det sig inte snart får jag väl ge upp och ringa till min doktor. Inget som jag gör i onödan. Blr bara sjukare när jag går dit. Ja, ja, får väl se hur jag gör.
Nu är vi i alla fall tillbaks till normala rutiner, och det är rätt skönt. Så nu skall jag ta en kopp kaffe till innan jag kör i gång. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0