Lika slö som Rambo



Har varit väldigt dålig på att uppdatera mitt händelserika liv. Har i alla fall hänt en del grejer se´n sist. Lilla Rambo har fyllt tre år och barnbarnet från skogen (numera Jönköping) fyllde tio i måndags. Kroppkakekok, heter det så?, blev det i söndags och i går var det storstädning. Behövligt. Min infernaliska värk i vänsterben och höft har dämpats något, men läkarbesök blir det i alla fall, på måndag morgon. Fastande. Får ta med mig kaffe och dricka i bilen på hemresan.
I morgon blir det ett IKEA besök igen. Handla lite mer grejor som jag missade förra gången. Har ju så fruktansvärt dåligt med pinaler. Det blir väl ett besök på Citygross också, gissar jag. Nu blir det i alla fall en tredje kopp kaffe innan dammsugningen. Återkommer inom det snaraste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0