Nästan nyvaken



Sov till halv elva idag. Doktor Eva tyckte att jag kunde ta två av dom tabletter jag tar till kvällen, med morgonmedicinen. Så det gjorde jag, klockan sex. Inte så märkligt att jag tycker dom funkar jättebra när jag somnar av dom. Funkar gör dom. Det känner jag ju nu. Men jag vet inte om jag har lust att sova bort en halv dag. Kanske skall börja med att ta en, på morgonen.
Dottern och sonen har åkt in till Högsby. Hundmat och ny mopp, står på inköpslistan, samt apoteket. Tar ut så mycket som möjligt nu, när jag fortfarande har frikort. Går ut den 6 oktober. Visserligen behöver jag bara ta ut en gång, så är jag uppe över frikortsnivån. Ganska bra faktiskt.
Småskitarna sover fortfarande under täcket. Jag ska klä på mig tänkte jag, innan jag börjar med middagen. Raggmunk och fläsk blir det i dag. Återkommer nog under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0