Onsdag

I går eftermiddag efter min middagslur hade jag fruktansvärt ont. Dottern åkte in till Högsby för service på bilen. Jag hade så jäkla ont så jag kunde inte ens ropa på henne. Hade fullt upp med att bara andas. Tog mig ca 20 minuter att ta mig från sovrummet till köket. Efter medicinerig med både receptbelagda värktabletter, naturläkemedel för artros och smörjande med både Zon-salva och Icesalva började det mesta ge sig. Vaknade i morse till en lika jävlig värkdag. Nu har jag fått i mig så mycket mediciner och värktabletter, så jag kan röra mig någotsånär obehindrat. Har i alla fall fått på mig kläder och bäddat min säng trots lite slummer i skallen. Men hellre det är den infernaliska värken. Hoppas få tid till magnetröntgen så snart som möjligt.
Dottern har åkt in till frissan sen blir det jobb ikväll. Gav henne en lista för inhandling på Konsum om hon hinner. Nu är det dags för lite kaffe igen. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0