Regnig söndagmorgon

Riktigt höstväder ute i dag. Blåst och regn. Sov till halvåtta,då sonen kom in och hämtade hundarna för första morgonkisset. Skönt att slippa klä på sig och trava ut.
I går blev det en liten loppisrunda. Hittade inget speciellt, bara två vita uppläggningsfat. Kan man inte få för många av. Speciellt inte till jul. Metforminet, för sockret, börjar funka så smått. Inte lika trött, som jag varit ganska lång tid. Väntar på svar om långtidssockret. Eva, doktor, pratade lite löst om insulinspruta, om inte proverna var bra. Fick det på lasarettet när jag fick min hjärtinfarkt för några år sedan. Kändes inte alls när man fick den, men hoppas jag slpper, i alla fall.
I dag händer väl inget speciellt. Inget loppisbesök eller IKEA-resa. Tog fram en nötstek, som jag tänkte ha till middag i dag. Nu blir det lite mer kaffe, innan jag kör  gång. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0