Söndag morgon



Och alla har inte stigit upp än. Hade liiite besvär med att ta mig ur sängen i morse. I dag får jag betala för Kalmarresan. Men det blir väl bättre så småningom. I dag blir det väl inte så värst mycket gjort. Laga mat och diska, är nog allt jag kan åstadkomma i dag. Och plocka lite förstås. Detta evinnerliga plockande. Skall rensa grytskåpet på lite gammalt och trasigt. Bilder på lite nya grejer kommer i nästa inlägg.
I morgon skall jag till vårdcentralen för lite vanlig besiktning och genomgång av medicinerna. Behöver nya recept på de flesta av mina dagliga mediciner. Nu tror jag det blir lite mer kaffe innan dagen kör i gång. Återkommer.


Kommentarer
Postat av: Annacarin

När det ser ut så där, så kan man ju inte tvinga någon till kisserunda! Pussa från mig. Annacarin

2010-09-19 @ 22:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0