6 april och dotterns sovrum



Blir lite sporadiska inlägg. Händer inte så mycket på dagarna. Nu går vi ju bara och väntar på barnbarn nr. 11, Lukas, som skulle anlänt i lördags. Men än har inget hänt.
Värk som vanligt och sömnlösa nätter. Håller på att rensar, sorterar och slänger allt onödigt jag samlat på mig. Yngsta dottern kom ner i helgen och hjälpte mig med fönsterputsning i vardagsrum och kök, samt tvättade målningen i köket. Har lite problem med stolar och höjder. Har heller ingen direkt inspiration till städning eftersom det blir flytt framåt sommaren. I dag har jag i alla fall rensat och städat syrummet och sen blir det dammsugning av hela lägenheten. Dottern kommer ner framåt kvällen med mina sömntabletter, som hon tagit ut åt mig.
Nu blir det lite kaffe innan jag fortsätter. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Annacarin

"Flytt framåt sommaren"? Har du fått tag på en annan lägenhet?

2011-04-06 @ 16:21:14
Postat av: Marie

Absolut. 2-rumslägenhet med kök och all included. Tvättmaskin,tumlare och dusch. Och allt påmarken

2011-04-06 @ 23:02:13
URL: http://plingelings.blogg.se/
Postat av: Annacarin

Stort grattis!!!

2011-04-15 @ 11:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0