Nummer 11



Yngsta barnbarnet (än så länge) Lukas, växer och frodas och är en riktigt glad liten skit.
I dag har jag städat. Dammsugit och torkat golv. Fick ringa vaktmästaren på förmiddagen. Inget varmvatten. Och det måste man nästan ha. Vatten skulle fyllas på och har man ingen bruksanvisning är det inte så lätt att fixa. Men nu har jag fått lite undervisning om vad som skall göras, så jag inte behöver ringa så fort det strular.
Nu blir det inte så mycket mer gjort i dag. Fixa lite att äta och sen lite vila. Har haft fruktansvärt ont i höften ett par dagar. Svårt att hitta en bra sovställning och har haft jäkligt svårt att sova. Ledvärken i armarna har också blivit värre så det blir nog att ringa Vc och beställa en tid. Så här kan jag inte ha det. Blir så sur och grinig av att ha ont hela tiden. Nu matdags. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0