Dragkamp



Rambo har inte så många kilo att sätta emot när han har strumpdragning med Zacke. Behöver lite extrahjälp, annars åker han bara med.
Nu har jag  alla fall varit på vårdcentralen. Min doktor var lika förvånad som mig. Hade ingen aning om varför jag kom dit. Något plåster mot värken hade inte varit på tapeten alls. Nu undrar jag vem som är mest förvirrad av oss två. Fick i alla fall recept på mina brustabletter och sen skulle jag bara fortsätta som vanligt. Besöket tog knappt fem minuter och det kostade mig 200 kr.
Har hunnit laga middag, köttbullar och potatis, sedan vi kom hem och även ätit. Nu är det bara disken kvar. Men först middagsvila. Har jag riktig tur kanske Inga kommer och diskar. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0