Melodifestivalen ? Nej tack.

Är nog bara jag i hela Sverige, som inte kollar på Melodifestivalen, inte diskuterar om rätt låt vann och inte bryr jag mig ett jota.
Fy hundan vad det blåser och har blåst hela dagen. Får ha koppel på Rambo så han inte lyfter och far i väg. Var en sväng till affären i eftermiddag. Lagade middag till dottern kom hem från jobbet. Köttgryta och ris. Inte så dumt. Skall väl inte göra så mycket mer i kväll. Förbereda för middag i morgon. Näst äldste sonen kommer förbi på hemvägen med tre barnbarn. Äldste sonen kom hem med ölandstokan i eftermiddags, så många blir det till middagen. Får väl kolla frysen och se vad som finns. Nu skall jag kolla om det finns några koppar kaffe och sätta mig med ett korsord. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Annacarin

Nix! Vi är fler.

2011-02-07 @ 19:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0