Vinterkylan tillbaks

16 minusgrader när jag kom upp vid hals sju. Nu är det bara -14. Hundarna, som ju börjat vänja sig vid +grader, tyckte inte det var roligt alls. Supersnabb kissrunda och sen n igen. Dottern hade åkt när jag vaknade. Försov sig troligen för kaffet var inte klart. Jag har i alla fall inte hört när hon drog i väg.
Hade lite svårt att komma i gång idag. Värkte som sjutton i rygg och höfter. Straffet för städningen i går. Vet inte om sonen åkt i väg eller om han kom hem i går. Ringde honom vid elva-tiden och då satt han på bussen. Så hundarna blev rastade och Zacke, den förvirrade, fick gå in till sig. Är bara att vänta och se om det blir några livstecken framåt tio-tiden. Vill inte gå in och kolla ifall han sover.
Nu ska jag i alla fall ta mig en kopp kaffe till innan jag kör igång med bädd och plock. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0