Fredag eftermiddag

Blev inget mer inlägg igår. Efter kaffebesöket var jag totalt slut i huvudet. Hade gjort semlebullar av vilka jag gjorde färdigt sju. Yngsta sonen med sambo kom också upp för semla och kaffe. Då hade första gästen redan satt i sig tre. "Så goda". Och eftersom hon satte i sig så många, får jag väl ta henne på orden.
Yngsta dottern åkte tidigare till jobbet eftersom hon skulle kolla på en lägenhet. Ringde hem överlycklig och flyttar till 1:a mars. Samtidigt som yngste sonen med bihang, flyttar till en marklägenhet här i Berga. Blir ett himla flyttande och bärande. Jag flyttar nog inte än. Slåss med mig själv om hur jag skall göra. Vill ju ner på marken och samtidigt ha nära till affären. Ja det löser sig väl, så småningom.
Hundvakt i dag, liksom i går. Äldste sonen jobbar och huliganhunden är hos mig. Kan i och för sig vara i sonens lägenhet. Men jag har inte hjärta till att lämna honom alldeles ensam.
I dag blir det inget särskilt. Ut med hundarna förstås. Men det är nog också allt. Har tagit fram kålpudding jag hade i frysen. Bara värma och koka några potatisar, så har jag middag. 
Nu är det kaffedags innan hundarna skall rastas. Kanske återkommer under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0