Så blev det lördag



Och så här glad kan man vara då. Hämtade bilden, på yngsta barnbarnet Love, på hans mammas sida på FB. Thore Skogman lookalike. Sååå mysig är han. Ja inte Thore Skogman alltså.
Sov länge i dag. Var uppe en sväng när dottern åkte till jobbet. Fyllde på med värktabletter och kröp ner i sängen igen. Just nu väntar jag på yngste sonen, som skulle komma upp i dag och skruva ihop en garderob. Köpte en på Jysk i går. Har såå dåligt med förvaring.
Ja nu har hela lördagen runnit i väg. Sonen har fått ihop garderoben och jag har börjat plocka in. Vet inte riktigt hur jag ska få till det på bästa sätt. Skulle gärna ha en garderob till. Men det får vänta. Lagat middag till mig själv, kycklingfilé och stekt potatis. Dammsugit och torkat golven i kök och hall. Skall fortsätta med garderobsplocket ett tag till, tänkte jag. Men först ska hundarna ut och jag behöver en kopp kaffe på maten, känner jag. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0