Riktigt varmt

i dag också. I morse, när jag var ute med hundarna, var det riktigt skönt. Svalt och skuggigt på gården. Men det ändrade sig fort. Nu är det som en bastu, både ute och inne. Stordottern har tagit med sig familjen och åkt till Liseberg. Är nog bra väder för det, men hu så mycket folk.
Här blir det väl inte så mycket gjort i dag heller. Blir helt slut av värmen och vad den gör med min värk, ska vi inte tala om. Nä, tacka vet jag kyla och gråväder. Skulle ha badat småkrypen i går kväll, men det funkade inte. Fick inte med mig varken rygg eller höfter. Storleken på hundarna gör ju att man får stå dubbelvikt över badkaret, och det var inte läge för det i går.
Skulle försöka ta mig ner i tvättstugan men får se vad som händer under dagen. Inget som är direkt akut, bara skönt att bli av med. Nu ska jag i alla fall ta mig en kopp kaffe innan bäddning och dusch. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0