Söndag den 13 mars

Så nu har snart halva den här månaden gått. Tidig morgon, som vanligt. Medicin och frukost avklarad och hundarna har varit ute. Sov nästan hela natten. Fast väldigt oroligt. I går var jag på liten shoppingtur ner till Konsum. Hämtade hundarna för liten kissrunda innan jag gick upp och städade hall och kök. Igen. Jäklar vad skitigt det är utanför efter allt töandet. Men det torkar väl upp så smånngom. Lördagkvällen ägnades åt korsordslösning. Bara skit på TV;n. Är ju helg.
I fredags kom dottern från Oskarshamn. Skulle hämta lite grejer. Dessutom fick både hundarna (Vita och Rambo) och jag pedikyr. Så himla skönt. Ja, hundarna tyckte nog inte det, förstås. Vita brukar gömma sig under sängen när klotången kommer fram.
I dag blir det väl inget speciellt. Skall sortera ut gardiner och annat jox, som bara ligger i skåpen till ingen nytta. Men först skall jag fylla på min kaffemugg. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0