Lördag morgon 19 mars



Skulle ha blivit Kalmarresa idag men vem har lust med det när vintern kommit tllbaks. Blev något irriterad när jag kom upp i går morse. Trodde allvarligt att våren var på gång. Blev i alla fall resa till Högsby i går. Till Konsum. Så nu är frys, skafferi och kylskåp påfyllda för en månad framåt. Minst. Dottern hade ju kommit ner på torsdag och skulle vara här till idag. Men det blev inget med det. Hon åkte till Karlsson medan jag var på Konsum. Åt snabbmiddag, hamburgare och sedan åkte hon hem. Jag dammsög lägenheten och sen la jag ner allting för dagen. Skulle ha badat hundarna i går kväll, men hade för ont. Så det får bli i kväll.
Sovit hela natten med undantag av några värkuppehåll. Klockan ett, tre, fyra och fem. Fem tog jag värktabletter och somnade om till klockan sju. La ner den verksamheten. Klädde på mig, drog igång perkulatorn och gick ut med hundarna. Nu är frukosten avklarad. Återstår bäddning och matlagning så småningom. Ölandstokan är hos sin far i helgen men där inifrån är det tyst ännu. Brukar inte vaknas så tidigt. Dags för lite mer kaffe. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0