Snö igen

Inte mycket men ....... Hundarna har varit ute. Rambo två gånger. Hann bara komma in så kom grannsonen och hämtade honom. Ätit frukost och väntar otåligt på att värktabletterna skall göra nytta. Eftersom det nte blev någon dammsugning i går hade jag tänkt det skulle bli i dag. Även uppläggning av LM:s byxor står på programmet.
Har fortfarande problem med nattsömnen, sedan min medicin blev ändrad. Får nog ta och ringa vårdcentralen igen och se om det kan bli någon ordning. Ringde förra veckan, men "min" läkare har inte kommit tillbaks. Dags att byta husläkare kanske.
För övrigt går vi och väntar på nya barnbarnet. Inte många dagar kvar. Tycker inte det var länge sen, förra yngsta barnbarnet  kom. Han fyller två år i april. Herre je, vart tar tiden vägen ?
Nu tror jag i alla fall att jag skall bädda och plocka fram dammsugaren. Återkommer väl kanske senare.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hmmm, mycket bilder på djuren, när får jag se lite bilder på barnbarn?



Ha det gott,

Annika

2011-04-02 @ 11:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0