Tidig morgon

Vaknade innan fem och hade så j-kla ont. Hasade mig ut  köket för värktabletter. Strax efter kom både Vita och Rambo, så det blev tidig utanfördörren kiss. Ja, för hundarna alltså. Jag gick på det vanliga stället inomhus.
I går eftermiddag var jag hem till yngsta sonen och hans sambo, på fika. Kollade lägenheten som troligtvis blir ledig igen. Eller också en annan tvåa i samma område. VILL HA!!!!! Enda nackdelen är att det är lite långt till affären. Men allt går ju att lösa. Ska ringa idag och höra mig för. Får jag den så blir det flytt till sommaren.
Annars gick väl gårdagen i lathetens tecken. Lite dammsugning av hundhår som Zacke lämnat. Hans husse har ett par dagar ledigt så dagiset är stängt. Var ganska mör i går efter måndagens tvätt- och städdag. Men skall jag ha ont så är det lika bra att ta allting på en gång. I dag kommer "min" kaffegäst. Måste ju kolla runt nu när dottern flyttat. Så eftermiddagen kommer det att bli rast och vila. Brukar vara ganska slut i huvudet efter hennes besök. Skallen känns som den var fylld med bomull. Nu är det dags för kaffe, macka och medicin. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0