Vår igen???

Verkar än en gång som att våren är på väg. Men vi är ju fortfarande bara i mars månad. Hela april kvar, så än kan det bli mycket snö.
Dåligt med sömnen i natt. Strulandet med mediciner har ju inte gjort så jag mår bättre precis. Eller sover bättre. "Min" läkare är fortfarande inte tillbaks. Har långledigt antagligen. Eller fem veckors semester.
I går var den stora städ och tvättdagen. Röjde igenom hela lägenheten med dammsugare, dammtrasa och golvmopp. Tvättade en maskin kläder och en maskin småmattor. Inte konstigt att jag har ont.
I dag jobbar grannsonen, så det blir en kisstur med Zacke innan jag följer med yngsta sonen med sambo till Oskarshamn. Hälsa på dottern och kolla hennes lägenhet. Småskitarna får följa med naturligtvis. Men Oskarshamnsresan blir inte förrän klockan tre. Innan dess kommer LM med ett par byxor, som krympt på ena sidan ??? Vet inte hur detta är möjligt men det visar sig väl. Nu blir det lite kaffe och muffinsbak. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0