Alla sätt är bra......



När min "mamma" hälsar på, kan jag ligga hur obekvämt som helst. Bara jag får ligga i hennes knä.
I går rullade det på som vanligt. Sonen med sambo och son, hade bjudit in sig själva på middag. Köttfärslimpa med sås och potatis, blev det. Lille Lukas sov som vanligt. Väldigt lätt att ha den pojken med sig. Sover hela tiden. Men den tiden är snart förbi. Ack så fort det går. Äter och växer så det knakar.
Blev ingen större helgstädning i går. Mest plock och ännu mer plock. LM kom upp i torsdags med en massa innerkrukor. Många var det och inte i plast. Jag har delat och planterat om mina bajonettliljor, som varit på väg att spränga krukorna. Enkla att dela på och av en växt, blev det sju nya. Har inte delat på alla än. Men det kommer.
I dag blir det väl inget särskilt gjort. Dammsuga kanske. Nu blir det i alla fall mer kaffe. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0