Ja, så var denna dagen slut

Det enda som väntar är sängen. Har tagit det väldigt lugnt i dag. Hade inte så många värktabletter att spela med, men Oskarshamnsdottern var till apoteket i stan och hämtade ut ett par hundra. Efter sju sorger och åtta bedrövelser verkar det som om läkaren läst min journal och faktiskt skrivit ut det jag behöver. Undrens tid är kanske inte förbi.
Rambo följde med sonen, med familj, ner till Gösjön för ett litet kvällsdopp. En liten lagom promenad på ett par kilometer. Lennart älskar ju att bada och kan vara i hur länge som helst. Rambo däremot är lite mer försiktig. Går ut en bit och blöter benen på sin höjd. I dag gick han lite för långt ut och fick vatten på sin lilla snopp. Så han gick runt i vattnet och sköt rygg som en katt för att inte blöta ner familjeklenoderna. Trodde han skulle vara trött när han kom tillbaks flämtande och med tungan som en slips. Inte. Så fort han fick syn på Issa försvann tröttheten direkt. Blev värre jagande än vanligt. Nu tror jag det blir en snabbdusch innan jag hoppar i säng. God natt och sov så gott. Återkommer under morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0