2 månader kvar till jul



Årets första tomteköp. LM blev heltokig när hon såg den. Hon har ju ingen sån.
Helgen har varit lugn. Två av sönerna och yngsta dottern var på snabbvisit i lördags. Annarts har jag och hundarna bara slappat. Vet inte om det är kastreringen av Rambo, som gjort honom till en riktig sjusovare. Inget spring klockan fem längre. Nu får jag väcka honom runt nio. I dag var det segt. Vita ville inte alls gå med ut. Flyttade sig bara från sängen till korgen.
Ringt vårdcentralen om recept på värktabletter. Vet inte vad dom sysslar med. Uttag en gång, sen får jag ringa igen. Beror på att dom är narkotikaklassade!!! Har ätit dom i över tio år och alltid fått recept för fyra uttag. Nu är det ingen ordning på vårdcentralerna längre. Får byta läkare varje gång man går dit och alla ifrågasätter och vill ändra. Beroendeframkallande. Ja, och??? Jag är beroende av dom för att kunna fungera. Är ju inte så att jag kommer att bli fri från värken. Snarare har det blivit värre.
Har suttit med sovrumsgardinerna på morgonen. Så nu skall jag bara sy dom. Efter en kopp kaffe till och bäddning. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: AnnacarinAnnacarin

Hej. Jag har en gammal tomte från min Mors dödsbo som jag ska sälja. Är du intresserad? Den är i alla fall över 50 år gammal. Får jag din mailadress, så kan jag skicka bild.

2011-10-26 @ 20:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0