Lördag kväll



Snart dags att uppsöka sängen. Varit i Högsby en sväng med dottern i dag och en liten vända ner på loppisen. Letar efter en utelampa till baksidan. Är väldigt mörkt där ute nu. Pizza och kebab till middag och sen en liten vilostund. Blev väckt av sonen som skulle kolla efter sina arbetskläder och sen dök L upp för lite kaffe och uppdatering. Resten av kvällen har jag bara slöat. Ett par korta kissrundor med hundarna bara.
Städningen i går ledde till lite ommöblering och Rambo hittade en ny sovplats. Svea väntar på att han skall gå därifrån, så hon kan överta korgen.
Fralleutdelningen började i dag, så nu får jag färska frallor i brevlådan varje lördag fram till jullovet. Mums!
Nu ska jag i alla fall ta min medicin, klä mig i pyjamas och tippa kull. Återkommer i morgon. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0