Lördag



Äldste sonen kom med sina huliganhundar igår. Kan en liten hund ligga i korgen så kan en stor. Zacke kan knöla ner sig var som helst. Blev allmänt rörigt ett tag. Yngsta sonen och yngsta dottern dök också upp. Jag är i alla fall glad att jag har hundar i den mindre storleken. Hujedamej vilken plats huliganerna tar i min lilla lägenhet. Märks verkligen skillnad när man går ner från tre, till två rum.
Fick ingen stor hund i sängen i natt i alla fall. Zacke brukar ta chansen när han är hos mig men i natt sov han i småhundarnas bädd.
Färska frallor till kaffet i morse. Avlämnas i brevlådan klockan sex. I dag blir det middagsgäster. Yngsta sonen bjöd sig på middag så det får väl bli så. Annars blir det lugnt i dag. Värken just nu är inte av denna världen. Får ta en halv dos extra av värktabletterna, vilket gör mig lite seg. Men det får gå det också. Nu kaffe. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0