Fredag den 2 september

Nu är det i alla fall höst. Även om dagen har gett oss riktig högsommarvärme och ett par åskknallar. I dag var det shoppingresa till Oskarshamn. Dottern kom redan i går eftermiddag och putsade alla mina fönster och bytte gardiner i samtliga. Jag fick nya gardiner till vardagsrummet, så snygga. Snäll dotter handlar ofta till sin gamla mamma. I stan blev det Shalom, Miljöhuset, Liedel, Netto och Buketten. Efter det blev det lunch/middag på McDonalds, innan hemresan. Regnade när vi kom hem, så det blev en timmes vila innan vi tog en snabbtripp till Konsum. Mjölk till kaffet och barnbarnen som kommer och äter i morgon. Det blir lasagne, som jag kan förbereda på morgonen. Blir vädret bra, blir det en liten sväng ner på Bergadagen. Inte mycket att hurra för, men.....Nu är det i alla fall sängen som hägrar. Är något trött och har en infernalisk värk. Så jag säger god natt och återkommer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0