1 februari

I dag fyller min äldsta son 40 år. 40 !!!! Herre min je. Han är snart ifatt mig. Inte klokt vad tiden har gått.
De sista nätterna har varit skitjobbiga. Höfterna värker mer när jag ligger ner, så jag får väl börja sova stående. Det känns som benbitar som skaver mot varandra. Mest på vänster sida. Spelar ingen roll vilken sida jag ligger på. Gör lika ont vilken som. Förut kunde jag lägga mig på rygg men det funkar inte längre. Enda sättet är att gå upp och trava lite. Inte för mycket, för då gör det ont för det.
Skall i alla fall försöka baka en liten laddning bullar. Sen blir det nog inte så mycket mer. Promenaden, med hundarna, i söndags blev nog lite i längsta laget. Fick lida för det i måndags och det var inte roligt. Nä, nu får det vara slutgnällt för i dag. Kan i alla fall inte sitta still längre. Kaffe och sedan bulldeg. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0