Väckt av ????

Fyra nätter i rad har jag blivit väckt av andar?? Drömmer jag att jag blir väckt eller blir jag väckt? I natt blev jag väckt av att någon ropade farmor, högt och tydligt. Hörde det även när jag var vaken. Hundarna satt vid ytterdörren, utan att skälla. Märkligt. Släppte ut dem för en halvtimme sen och båda drog bort till sonens hus. Ännu märkligar. Brukar inte försvinna så långt i mörkret. Sprang runt och nosade som galningar. Väldiga problem att få med dem hem. Inte speciellt kul att springa runt i pyjamas och ropa på två stendöva hundar.
Nu har jag varit uppe sen klockan ett så jag sks försöka sova en timme eller tre. Love, mitt barnbarn från Jönköping, lämnade sin öroninflammation här, när han åkte hem. Så den har nu gjort sig riktigt hemmastadd i mitt vänstra öra. och verkar inte ha några planer alls att ge sig iväg. Men än är inte sista ordet sagt. Återkommer efter min power-nap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0