Skall aldrig denna värme ta slut.

Hade besök av son med två döttrar i måndags. Lite skruvande på Ullis bil. Hon kom i söndags. Blev fläskpannkaka till middag, som gillades av alla. Tyvärr uppstod ett fel till på bilen så dotra fick ta bussen hem på kvällen och sonen kommer i dag och fixar det.
 
Dom växer mina barnbarn..Saga är väl inte stor nog för motorcykel, men lika bra att börja i tid, och lilla Wilma är snart lika lång som mig.
 
Selma känner man knappt igen längre. Oj vad åren går.
Nu hoppas jag bara på lite regn och svalka. Värmen tar knäcken på mig. Så jävla ont. Har i all fall kunnat sova två nätter utan att vakna av värken. Alltid något.
Skall försöka ta ett varv med dammsugaren i dag. Nä, jag städar inte varje dag. Dammsög i söndags och nu börjar hund- och kattpäls jaga mig över golven. Först lite kaffe. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0