Onsdag morgon

Vaknade klockan fyra i morse. Regn, så jädrans skönt. Ont, men hanterbart. Tog mina värktabletter och nu mår jag bättre. Tänk vilken skillnad det blir med lite regn och svalka. Tog ut hundarna, som inte blev överförtjusta över regnet. Men det finns inget som inte en korvbit fixar.
Städade färdigt i går. Tvättade fem mattor, som hänger på tork och kanske fortsätter tvättandet i dag. Får väl se hur slut jag är efter "finbesöket". Är i alla fall mentalt inställd, vilket är ett måste.
Planterade plantorna jag köpt på Tradera, i landet på framsidan. Stora fina plantor var det. Hosta, stor prästkrage och bergsklint. Två av varje. Nu väntar jag bara på plantorna jag beställt från Odla, som ska sättas i balkonglådorna.  Änglatrumpeten har också fått en stor kruka och nu hoppas jag den växer som bara den.
Nu blir det en kopp kaffe till och lite koll runt på andra bloggar. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0