Så bra det går med lite ilska

Har gått och varit förbannad för all värk jag dras med. Tycker inte jag kan göra allt jag gjort förut. Bara ont hela tiden. Men så faan heller. I dag blev jag riktigt förbannad och satte igång med landet på framsidan. Fyllde på jord och gödsel. Fortsatte med balkonglådor och krukor och planterade min änglatrumpet. Hävt på 150 liter jord, så det får jag väl lida för i morgon. Men så helsike heller. Den här jäkla värken ska inte få ta över. I morgon blir det baksidan och sen är det bara att invänta plantorna jag beställt. Trots att jag inte skulle plantera något i år. Tror jag ska köpa några tomatplantor om det finns några. De fem smultronplantorna jag satte förra året sprider sig som ogräs. Har blivit en hel pallkrage full och mängder av bär som börjar mogna. Nu blir det lite mat sen måste jag nog duscha. Hela jag är full med jord. Återkommer med förnyad styrka,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0